Επιστροφές

 

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

 
Επιστροφές γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αγοράς του προϊόντος, υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν είναι άθικτο και η συσκευασία δεν έχει καταστραφεί. Σημειώνεται επίσης ότι στην περίπτωσή που το προϊόν δε χρήζει αντικατάστασης λόγω προβλήματος, τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν θα πληρούνται οι παραπάνω όροι, οι επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές. Σημειώνεται ότι αλλαγή πραγματοποιείται μετά τον έλεγχο και την επιβεβαίωση ελαττώματος από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία ή τον κατασκευαστή. 
 
Πριν από κάθε επιστροφή, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:
Καλέστε μας στο: (+30) 210.72.100.74
Στείλτε μας e-mail στο: info@jeweltime.gr
 
 

Πότε μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

 
Η πολιτική επιστροφών μας είναι σύμφωνη με τα δικαιώματα και τα ένδικα μέσα που περιλαμβάνονται στους δημοσιευμένους όρους χρήσης, και σε περίπτωση σύγκρουσης μεταξύ των όρων χρήσης και αυτής της πολιτικής, οι όροι χρήσης θα υπερισχύουν.
Για την αποφυγή αμφιβολιών, τίποτα σε αυτή την πολιτική δεν θα επηρεάσει ή τροποποιήσει τα νόμιμα δικαιώματά σας στην ακύρωση αγοράς σύμφωνα με τους δημοσιευμένους όρους χρήσης.
 
· Αν αλλάξετε γνώμη ...
· Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ...
· Εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ...
· Αν έχετε λάβει λάθος προϊόν ...
· Αν κάτι λείπει από την παραγγελία σας ...
 

Αν αλλάξετε γνώμη ...

 
Σε περίπτωση που το/τα προϊόντα δεν σας ικανοποιούν και θέλετε να τα επιστρέψετε σε μας ή να τα ανταλλάξετε με άλλα, ισχύουν οι ακόλουθοι όροι:
 
  1. Θα πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως για την ακύρωση.
  2. Τα αγαθά πρέπει να επιστραφούν εντός 14 εργάσιμων ημερών από την αγορά τους για παραγγελίες που αποστέλλονται εντός Ελλάδος και εντός 30 εργάσιμων ημερών για παραγγελίες που αποστέλλονται εκτός Ελλάδος.
  3. Όλα τα προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται άθικτα και στην αρχική τους συσκευασία χωρίς αυτή να έχει καταστραφεί για να είναι δυνατή μια πλήρης επιστροφή.
  4. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη
  5. Η συσκευασία μεταφοράς θα πρέπει να είναι επαρκής ανάλογα με τη μέθοδο μεταφοράς. Δεν μπορούμε να δεχτούμε καμία ευθύνη για ζημίες που προκαλούνται από το μεταφορέα σας.
  6. Η επιστροφή σας θα πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη αγοράς, το όνομα σας, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου, τον κωδικού παραγγελίας (οι περισσότερες από αυτές τις πληροφορίες αναφέρονται λεπτομερώς στην απόδειξη ή το τιμολόγιό σας). Θα το εκτιμούσαμε πολύ εάν περικλείσετε στοιχεία για τους λόγους που θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν.
  7. Δικαίωμα επιστροφής υπάρχει σε όλα τα προϊόντα εκτός από: προϊόντα που είναι "κατόπιν παραγγελίας", προϊόντα που είναι σε προσφορά και προϊόντα που έχουν υποστεί μετατροπή (πχ. αλλαγή μεγέθους).
  8. Δικαίωμα επιστροφής κατά περίπτωση υπάρχει στα προϊόντα που είναι "διαθέσιμα στην αποθήκη". Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας.

 

 

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό ...

 
Εάν τα αγαθά είναι ελαττωματικά ή έχουν καταστεί ελαττωματικά και είναι εντός της περιόδου εγγύησης τους, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με τις λεπτομέρειες της βλάβης. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας και θα μεριμνήσει ώστε τα προϊόντα να επιστραφούν σε μας για επισκευή - ή θα σας προσφέρει την δυνατότητα αντικατάστασής τους, αν η επισκευή δεν είναι δυνατή.
 

Εάν το προϊόν έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ...

 
Σε περίπτωση που λάβετε οποιοδήποτε δέμα από εμάς που έχει εμφανή χτυπήματα από την μεταφορά του και/ή περιέχει κατεστραμμένα αγαθά ή πιθανώς χτυπινμένα αγαθα, αυτό θα πρέπει να κοινοποιηθεί στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, το συντομότερο δυνατόν, αλλά όχι αργότερα από 7 ημέρες από την παραλαβή του, το οποίο θα φροντίσει για την επιστροφή και την αντικατάστασή του. Αν έχετε χρησιμοποιήσει ένα κατεστραμμένο προϊόν, θεωρείται ως αποδεκτό από εσάς και το μόνο που δικαιούστε είναι η επισκευή και όχι η αντικατάστασή του. Παρακαλούμε να δώσετε τα στοιχεία της τυχόν βλάβης. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών επικοινωνήσει μαζί σας και θα μεριμνήσει ώστε τα προϊόντα να επιστραφούν σε μας για αντικατάσταση.

 

Αν έχετε λάβει λάθος προϊόν ...

 
Αν το περιεχόμενο της παράδοσης διαφέρει από ό, τι αναμένατε ή ό, τι αναγράφεται στην απόδειξη ή στο τιμολόγιο σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας αναφέροντας το προϊόν που θα έπρεπε να έχετε παραλάβει και τα στοιχεία εκείνου που πραγματικά παραλάβατε. Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών θα επικοινωνήσει μαζί σας για την επιστροφή του και την αντικατάστασή του χωρίς δική σας χρέωση.

 

Αν κάτι λείπει από την παραγγελία σας ...

 
Σε περίπτωση που κάποια αποστολή προς εσάς είναι ελλιπής παρακαλούμε επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών εντός 7 εργάσιμων ημερών και θα φροντίσει ευχαρίστως για την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.
 
 
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός δεκαπεντε ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα. Μετά την παρέλευση των 10 ημερών, υπεύθυνες για οποιεσδήποτε απαιτήσεις καθίστανται οι επίσημες αντιπροσωπίες Ελλάδος για τις μάρκες που αντιπροσωπεύουν.

Για να σου εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, στο site μας χρησιμοποιούμε cookies.

Μάθε περισσότερα